nedeľa 21. decembra 2014

Balíme, zdobíme

Vianočná nálada zúri už aj u nás. Potajomky balím darčeky, ktoré sa mi nakopoli v skrini a konečne sa púšťam do dekorovania našej chaotickej domácnosti. Minimalisticky a jednoducho, bez zbytočných čačiek.
A tak sa zbierka ozdôb z dreva, plechu a porcelánu veselo hompáľa na brezovom konári a darčeky sú zbalené do obyčajného prírodného papiera. Ozdobila som ich hviezdami z čiernej fólie a papierovými páskami z IKEA. Na menovky som použila pečiatky a moju obľúbenú štítkovačku.





6 komentárov:

  1. Slávko,
    vypadá to moc krásně ..... ozdůbky i balení dárků ..... přeji ti krásnou a pohodovou čtvrtou adventní neděli i "veselé" Vánoce !!!!! Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Marki, dakujem a tiez stastne a vesele :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ...si sa pekne pohrajkala...radost otvarat take krasne darceky :)))
      stitkovacka forever...sa mi to riadne paci :))))

      Odstrániť
    2. dufam, ze sa detom pacili a aj ty si sa uz zahryzla do knihy :::-)

      Odstrániť
  3. Musím povedať, že tie ozdoby z dreva sú skvelým designovým kúskom a k tomu aj veľmi rozkošné ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ahoj diana, to su vlastne peciatky... pripravovala som s nimi menovky na darceky :-)

    OdpovedaťOdstrániť