pondelok 12. mája 2014

Gombíková story

Gombíky zbožňujem a moje babizne tiež... Baví ich len tak ich triediť podľa farby, preberať a objavovať medzi nimi najväčšie, najfarebnejšie, najmrňavejšie. Naposledy ma inšpiroval nápad zo Saškinho blogu recyveci na gombíkové pripínačiky. Pripínačiky sme zamenili za magnetky a na svete je pár veselých kúskov na chladničku.





2 komentáre:

  1. Juuuj to je milené, už som to tu okukala a veľmi sa mi páči blog, zamilovala som sa najmä do tej štítkovačky, to musím mať. My sme mali v práci jednu, ale nikdy ma nejak zvlášť nezaujala a táto ešte aj dobre vyzerá:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jeeej, dakujem za prvy komentar... stitkovacka je navykova, pouzivam ju aj na vyrobu pohladnic a plagatov s napismi alebo citatmi...dokonca sa daju dokupit aj farebne pasky :-)

    OdpovedaťOdstrániť